Skip to main content

Minu lemmikud tooted - Austraalia eri

Tere blogi,

vahelduseks kõigile nendele raseduse postitustele panin kokku väikse listi oma viimase aja lemmikutest toodetest. Olen eelistanud niinimetatud kodumaist, ehk siis kõik tooted on Austraalias tehtud-toodetud-valmistatud.  

asap Revitalising Bodyscrub 

Paar kuud tagasi otsisin endale uut kehakoorijat ja komistasin juhuslikult sellise brändi otsa nagu asap. Mulle meeldis just see, et nende tooted on looduslikud, vegan ja valmistatud siin Austraalias. Pudel on hea suurusega (200 ml) ja maksab 50 dollarit (umbes 30 eurot). See kehakoorija sisaldab ka minu lemmikut glükoolhapet, mis on tugev antioksüdant, põletikuvastase toimega, nahka niisutav ja stimuleerib kollageeni loomist. Kasutan suhteliselt kokkuhoidlikult - umbes vutimuna suurune kogus ja sellest piisab täiesti käia üle kohad, mis enim muret teevad. Olen kasutanud seda kehakoorijat kaks korda nädalas. Hõõrun õrnalt umbes paar minutit ja loputan siis duši all maha. Nahk on pärast mega pehme ja mina nägin muutusi juba pärast paaril korral kasutamist - nahatoon on palju ühtlasem ja pigmedilaigud on heledamaks muutunud või hoopiski ära kadunud.

 

Sand & Sky Australian Pink Clay Porefining Face Mask

Ma olen seda roosa savi maski kasutanud juba paar aastat ja siiani on see mu üks lemmikumatest savimaskidest. Hinna poolest on ta natuke krõbe - 70 dollarit (umbes 45 eurot), aga kuna toode tõesti mu näonahal töötab, siis olen nõus seda hinda maksma. Mulle meeldib see, et maski peale kandes hakkab nahk veidike ''õhetama''. Kohe on tunda, et miskit toimub 😃. Kaasas on ka aplikaatorpintsel, aga mulle meeldib pigem sõrmedega maski peale kanda. Mask sobib kõigile näonahatüüpidele, kaasaarvatud tundlikule nahale. Rasuse ja kombineeritud nahal võib kasutada 2-3 korda nädalas, kuiva või tundliku naha korral 1-2 korda nädalas. Kuigi mul on pigem kombineeritud naha tüüp, kasutan ma tavaliselt maski ainult 1 kord nädalas, vahel harva 2 - tunnen, et minu nahale korra nädalas kasutamisest täiesti piisab. 

 

Alpha-H Clear Skin Blemish Control Gel

Kõik Alpha-H tooted, mida ma siiani kasutanud olen, on mind muudkui üllatanud. Nende Micro Cleanse Super Scrub näokoorija, Moisture Boosting Facial Mist näosprei, Triple Action Cleanser with Thyme näopuhastusgeel ja nüüd nende Clear Skin Blemish Control Gel, mis on 24 tunnise toimeainega ja töötab vistrike vastu nagu võluväel (kuivatab ja ei lase suureks minna). Mulle meeldib kasutada erinevaid vistrikegeele või vistrikepulki, sest see hoiab ära punnide pideva näppimise ja ka armide tekke. Seda Alpha-H vistrikugeeli pole soovitatav kasutada rasedana või imetades. Tahtsin selle siia listi siiski panna, sest enne kasutasin seda geeli väga tihti, samas polnud mul raseduse ajal palju probleeme olnud punnide tekkimisega 🤞. Väike tuubike (20ml), aga kuna seda ei lähe tervele näole, siis jätkub toodet päris kauaks ja hind on ka täitsa ok - 20 dollarit (12 eurot).

La Mav Firming Eye Lotion

Sain selle pinguldava silmakreemi tasuta näidisena kaasa. Kui kannan kreemi silma alla, siis tõesti tunnen, et pinguldab. Imendub hästi ja ei jäta mingit ''läikivat'' kihti naha peale, nagu enamus silmaümbruskreemid, mida olen kasutanud. Kortse mul veel pole, nii et ei oska selle kohta täpselt öelda, kas tõesti silub kortsud, aga toode on ka kortse ennetava toimega - hetkel sellest mulle piisab. Minu mininäidis on 5 ml, muidu on täissuuruses pudel 15 ml ja hinnaks 40 dollarit (25 eurot). Hind on tsipa kallis, eriti kui arvestada, et pudel ainult 15 ml. Samas läheb see kreem ainult silma alla, seega peaks ikka mitu kuud selle väikse pudeliga välja tulema. Ja kui saaks toote väikse soodukaga, siis polekski väga hull.


Dermaveen Oatmeal Shampoo 250ml

Naturaalne, vegan ja loodussõbralik kaerašampoon, mis on samuti Austraalia oma bränd 👏. Müüakse seda põhimõtteliselt igas tavalises toidupoes ja apteegis. Kuna pesen oma juukseid suht tihedalt, kasutan just selliseid õrnatoimelisi sampoone, mis sobivad igapäevaseks kasutamiseks. See kaerašampoon ei muuda juuksed kuivaks, aga samas jätab ilusa sileda ja läikiva look'i. Pudel on 250 ml ja maksab 10 dollari ringis (6 eurot).



Nude by Nature Perfecting Primer

Austraalias on selle aluskreemi nimetus Airbrush Mineral Primer. Esimest korda tutvusin selle tootega Inglismaal, vist tuli mingi igakuise ilukarbi tellimusega. Väga mõnus kerge aluskreem - sisaldab A, C ja E vitamiine, musta teed ja Kakaduu ploomi. Kakaduu ploom on Põhja-Austraaliast pärit taim, mis sisaldab rikkalikult antioksüdante ja C-vitamiini. Päris äge fakt on see, et C vitamiini sisaldus Kakaduu ploomis on mitmeid-mitmeid kordi kõrgem, kui teistes tuntud taimedes. Olen päris mitu tuupi juba läbi käinud ja kindlasti ostan edaspidigi! See on siis 50ml tuubike ja maksab 30 dollarit (18 eurot).





Comments

  1. Thanks for these product reviews. I haven't tried any of these products yet.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glossybox - Iconic Hollywood Edition

This month Glossybox takes us a step back in time and worships Hollywood beauty royalty. There are four collector's edition boxes with different coloured bottoms and a Marilyn Monroe print on the cover. My box is a mint green and looking very pretty - definitely worth keeping. The box contains 5 beauty products - 3 of them full size. The products are inspired by the silver screen stars whose elegant and timeless beauty is still as relevant as it was then. The Lord & Berry Lipstick Pencil and POP Beauty Kajal Eyelines Pen are both essential to achieve a time-honoured look - a red lip and feline flick. Eyes and lips are the windows to the soul - when I am doing my make up, I like to concentrate on them the most. I am glad Glossybox chose these classic staples for this month. Lord & Berry Lipstick Pencil in Kiss is the perfect Marilyn red. It's in pencil form which makes the application really easy and because it has the matte finish, it can be glosse

4 Days in Rome / Day 2 More sightseeing and tours

We planned for Monday to be our main sightseeing day. The morning was started with breakfast at our hotel before we left at 10am. A bus to the city centre took us just 10 minutes - €1.20 for one way ticket. Our first stop was at Piazza Venezia, a major circus and known as the central hub of Rome. The majority of Rome's popular tourist attractions are easily accessible from here and are within walking distance. The Altare della Patria (Altar of the Fatherland) caught my eye and we decided to see it up close. This monument was built in 1925 in honour of King Victor Emmanuel, making it quite a new attraction compared to the rest of the Rome and its architecture.   From the top of the building you can see a 360 degree view of Rome. A ticket to the top costs €7 but you can stay on the roof as long as you like!    Our next stop was Santa Maria in Aracoeli , another beautiful Catholic church with a monumental staircase. While you can see the Col

Jewellery box

It is time to take a look inside my jewellery box! I don't wear many accessories during the winter. Why? Maybe because I am all wrapped up and it can be so annoying when earrings, necklaces, bracelets and so on get caught on the extra clothes. But now that spring has arrived, it is time to take all of my accessories out and start wearing them!     I had actually forgotten how much I had in this box - it was such a surprise. It felt like I had just bought them again! I found loads of hair clips and hairbands, which were all ordered from eBay. I don't think I have paid over £5 for any one of them (postage and packing included). They came from China and like everybody knows, it takes about a month for them to arrive!   This peacock hair clip is my favourite. I have worn it a couple of times and I can't really complain about the quality. It actually looks like it is worth a bit more than the £2 I paid.     I love these two hair clips. Th